Veelgestelde vragen

En natuurlijk de antwoorden...



Heb je een vraag aan ons? Dan beantwoorden wij die natuurlijk graag. Onze bakkerij is telefonisch bereikbaar via 013 - 468 59 45. Je kunt je vraag ook mailen naar vaniersel@meesterbakker.nl. We sturen je dan zo snel mogelijk een reactie. Je kunt je vraag natuurlijk ook stellen in een van onze winkels.

Hieronder hebben wij de veelgestelde vragen mèt de antwoorden op een rijtje gezet. Misschien staat jouw vraag hier wel tussen… Wel zo makkelijk.
 

Verkopen jullie ook lactosevrije gebakjes?

Jazeker! Wij hebben een lactosevrij aardbeien- en chocoladegebakje in ons assortiment. Dit is gelijk ook glutenvrij!
 

Hebben jullie ook glutenvrij brood en gebak?

Wij hebben een glutenvrij aardbeien- en chocoladegebakje in ons standaard assortiment. Dit is gelijk ook lactose vrij. Wij hebben helaas geen glutenvrij brood in ons assortiment.
 

Hebben jullie ook suikerarm gebak?

Ja, wij hebben twee suikerarme gebakjes in ons assortiment. Dit zijn onze suikerarme appelflap en ons suikerarme kersenvlaaitje. Alle twee de producten zijn eenvoudig te bestellen via onze webwinkel.
 

Hebben jullie ook koolhydraatarme broden in jullie assortiment?

Ja, twee varianten. Ons Low carb brood bevat 2,1 gram koolhydraten per boterham. Dit brood is ook in kleine Low carb broodjes verkrijgbaar. Ons Koolhydraatarme brood bevat 8 gram koolhydraten per boterham. Lees hier meer over onze koolhydraatarme broden. Beide broden zijn eenvoudig te bestellen via onze webwinkel of in onze winkels.
 

Tot hoe laat kan ik een bestelling plaatsen voor de volgende dag?

Tot 14.00 uur. Dit geldt zowel voor bestellingen via onze webwinkel als bestellingen die telefonisch worden doorgegeven of via onze winkels worden geplaatst. Bestellingen voor maandag dienen zaterdag voor 11.00 uur geplaatst te worden. Onze volledige bestelvoorwaarden lees je hier.
Met Pasen hanteren wij andere tijden. 

Taarten, met uitzondering van fototaarten, kunt u na 14:00 telefonisch bestellen tot 17:00. 
 

Maken jullie ook bruidstaarten?

Ja, hele mooie zelfs… Lees hier meer informatie over onze bruidstaarten en het traject hiervoor.
 

Waar kan ik met mijn klacht terecht?

Heb je een klacht? Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend, maar we horen het graag! Zodat we een passende oplossing kunnen vinden. Je kunt je klacht telefonisch doorgeven aan de bakkerij via 013 - 468 59 45 of e-mailen naar vaniersel@meesterbakker.nl. Je kunt je klacht ook kenbaar maken in een van onze winkels. Ons winkelpersoneel zal dan samen met jou ons klachtenformulier invullen waarna wij zo snel mogelijk met een reactie zullen komen.

 

Waarom kan ik mijn klantenkaart niet gebruiken in de webshop?

Helaas is het technisch niet mogelijk om de klantenkaart te koppelen aan de webshop. Wel kunnen we de punten handmatig bijschrijven. Stuur dan uw ordernummer, klantenkaart nummer en naam naar vanierselkantoor@meesterbakker.nl.